Saturday, January 23, 2010

Memory Lane a.k.a Loken

Tarikh kes : 24 Januari 2010
Tempat kejadian : Memory Lane a.k.a Loken,Ipoh,Perak
Pelakon : Naem,Hazwan,Mas Ade
Saksi kejadian : Orang Awam
Bahan bukti : Foto,baju dan seluar bundle yang dibeli

OH!Lazy Sunday, selalu hari ahad bagi aku hari paling malas dan bosan dalam banyak-banyak hari dalam seminggu. Tapi hari ahad kali ni bertukar daripada malas dan bosan menjadi giler,gumbira,teruja,wonderfool serta beautifool. Ahakz!

Pagi-pagi lagi aku dah bangun awal sekitar jam pukul 7a.m. Jarang giler aku nak bangun awal. Selalu bangun solat subuh pukul 6.30a.m selepas tu sambung tido or tak solat langsung ngeee~. Macam biasa bila dah bawak kereta sendiri mesti lah kena ambik kawan-kawan kan kat rumah(aku lebih suka tumpang!senang kerja Lalala~~~). So,pukul 8a.m aku kena ambik Hazwan dan Mas Ade lah kat rumah masing-masing dan terus menuju ke destinasi.

Sampai jer kat destinasi terus kita orang breakfast dulu makan kueh teow sup dan mee kari. Terbaek!!!;) Selesai jer makan terus pusing-pusing Loken usha barang cam rayban,unique stuff,showcase ala MR.JAPAN!,baju dan seluar bundle. Pusing punya pusing lastly aku beli seluar dan Mas Ade beli baju. Padahal niat nak jalan-jalan dan usha barang jer. Giler bundle punyer pasal beli jugak lah kan(sesiapa yang main bundle paham-paham lah bila barang ada depan mata,siapa cepat dia dapat).

Lepas penat pusing-pusing kita orang pergi lepak minum dekat Restoran Semenanjung untuk menghilangkan rasa haus. Sedar tak sedar dekat 45 minit jugak lah kita orang lepak.:)) Aku ingat lepas lepak minum terus boleh balik rumah bcoz perut dah lapar nak makan masakan emak tapi Mas Ade nak potong rambut pulak. Pergi lah teman dia potong rambut dekat Salon dalam Kompleks Yik Fong. Aku dengan Hazwan lepak tunggu dia sampai habis potong rambut,Fuck!:) Finally, kita orang pun berambus pulang ke rumah masing-masing. Aku paling last sampai rumah bcoz kena hantar Hazwan dan Mas Ade balik rumah.

Sekian,terima kaseh!cheerrsss!haha!

Bahan bukti untuk tontonan :

[Port Bundle Aku]

[Seluar bundle yang aku beli RM20]

[Baju bundle kuning yang Mas Ade beli RM20]

[Rare x beg ni???not mine OK!haha!]

[Singgah Lalu]

[Restoran Semenanjung]

4 comments:

  1. erk? gumbiranyer hazwan?.. die oke ke?? hehehhe.. wah! sempoi gak em nyer blog.. hehe.. kene slalu tgk nie.. hehe..
    good job dear...~

    ReplyDelete
  2. tgk tuuu!tny psl hazwan jer:P
    thanks aei
    :)

    ReplyDelete
  3. hazwan snyuman mu sungguh menawan... :)

    ReplyDelete
  4. em! nape yang sal viagra tu aei takleh nak tgk??? i mean!! takleh tgk die pnye post.. heheheheh..

    ReplyDelete