Saturday, November 26, 2011

Sebuah Jasad Di Gelar Perempuan

'Perempuan', sekuat mana lelaki itu akan tunduk juga pada perempuan. Sama seperti aku. Perempuan itu buat aku sungguh selesa bila aku bersamanya. Perempuan itu buat aku bahagia bila berbicara dengannya. Perempuan itu buat aku sengsara bila sehari tak bertegur sapa dengannya. Perempuan itu juga buat aku semangat untuk menjalani kehidupan seharian aku sebagai seorang lelaki. Tapi, dia bukan milik ku dan tak mungkin aku akan dapat bersamanya. Mungkin sudah tiba masanya aku mengundur diri dari semua ini. Karut dusta jika aku meneruskannya lagi. Aku tak nak bertepuk sebelah tangan. Aku tak nak hati aku disia-siakan. Aku tak nak dunia aku goyang sebab dia dan aku tak nak bersedih disebabkan sebuah jasad yang di gelar PEREMPUAN!

1 comment: